Online Request Form
လွယ်ကူမြန်ဆန်သောနည်းလမ်းဖြင့် လူကြီးမင်း ပြောင်းလဲပြင်ဆင်လိုတဲ့အချက်အလက်များကို ပြည့်စုံစွာဖြည့်ပြီး Submit နှိပ်လိုက်ရုံဖြင့် လူကြီးမင်း၏တောင်းဆိုမှုကို ကျွန်တော်တို့ Policy Service ဌာနမှ စစ်ဆေးအကြောင်းပြန်ပေးမှာပဲဖြစ်ပါသည်။

E-form Portal ကို အသုံးပြုသင့်သည့် အချက်များ -

လွယ်ကူ မြန်ဆန်ပြီး အဆင်ပြေခြင်း
လူကြီးမင်း၏တောင်းဆိုမှုမှန်သမျှကို အချိန်နေရာမရွေး လျင်မြန်စွာဆောင်ရွက်နိုင်ပါသည်။

ပိုမိုစနစ်ကျခြင်း
တောင်းဆိုမှုအားလုံးကို အီလက်ထရောနစ်ပုံစံဖြင့် စနစ်တကျစီမံထားသောကြောင့် စာရွက်စာတမ်းများမလိုအပ်ဘဲ လူကြီးမင်းအချက်အလက်များကို စနစ်တကျဖြည့်သွင်းနိုင်ပါသည်။

အတည်ပြုအီးမေးလ် ချက်ချင်းလက်ခံရရှိခြင်း
လူကြီးမင်းတောင်းဆိုမှု တင်သွင်းပြီးတာနဲ့တစ်ပြိုင်နက် psclaim2@daiichilife.com.mm မှတဆင့် အတည်ပြုအီးမေးလ်ကို ချက်ချင်းပေးပို့မည်ဖြစ်ပြီး၊ သင့်တောင်းဆိုမှုအတွက် တရားဝင်မှတ်တမ်းတစ်စောင်အဖြစ် ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။
Online Request လုပ်ဆောင်ပုံအဆင့်ဆင့်

ဝန်ဆောင်မှု အမျိုးအစားများ
လူကြီးမင်းအနေနဲ့အောက်ဖော်ပြပါအချက်အလက်များကို အွန်လိုင်းဝန်ဆောင်မှုပေါ်တယ်မှတစ်ဆင့် ပြောင်းလဲပြင်ဆင်မှုများပြုလုပ်နိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။
ဝန်ဆောင်မှု အမျိုးအစားများ
လူကြီးမင်းအနေနဲ့အောက်ဖော်ပြပါအချက်အလက်များကို အွန်လိုင်းဝန်ဆောင်မှုပေါ်တယ်မှတစ်ဆင့် ပြောင်းလဲပြင်ဆင်မှုများပြုလုပ်နိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။
မေးလေ့မေးထရှိသော မေးခွန်းများ
အခက်အခဲတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက ဒိုင်အိချိရဲ့ Customer Service Hotline နံပါတ်ဖြစ်သော +၉၅၉ ၈၈၀ ၄၄၃ ၀၀၃ ကို ဆက်သွယ်ပြီး မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။
ပထမဦးစွာ သင့်ဖုန်းနံပါတ်ကို မှန်မမှန်ပြန်လည်စစ်ဆေးပါ။ ထို့နောက် မိနစ်အနည်းငယ်အကြာတွင် ပြန်လည်ကြိုးစားပေးပါ သို့မဟုတ် ဒိုင်အိချိရဲ့ Customer Service Hotline နံပါတ်ဖြစ်သော +၉၅၉ ၈၈၀ ၄၄၃ ၀၀၃ ကို ဆက်သွယ်ပြီး မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။