Dai-ichi Life

Online Request Form

လွယ်ကူမြန်ဆန်သောနည်းလမ်းဖြင့် လူကြီးမင်း ပြောင်းလဲပြင်ဆင်လိုတဲ့အချက်အလက်များကို ပြည့်စုံစွာဖြည့်ပြီး Submit နှိပ်လိုက်ရုံဖြင့် လူကြီးမင်း၏တောင်းဆိုမှုကို ကျွန်တော်တို့ Policy Service ဌာနမှ စစ်ဆေးအကြောင်းပြန်ပေးမှာပဲဖြစ်ပါသည်။

E-form Portal ကို အသုံးပြုသင့်သည့် အချက်များ -

လွယ်ကူ မြန်ဆန်ပြီး အဆင်ပြေခြင်း

လူကြီးမင်း၏တောင်းဆိုမှုမှန်သမျှကို အချိန်နေရာမရွေး လျင်မြန်စွာဆောင်ရွက်နိုင်ပါသည်။

 

ပိုမိုစနစ်ကျခြင်း

တောင်းဆိုမှုအားလုံးကို အီလက်ထရောနစ်ပုံစံဖြင့် စနစ်တကျစီမံထားသောကြောင့် စာရွက်စာတမ်းများမလိုအပ်ဘဲ လူကြီးမင်းအချက်အလက်များကို စနစ်တကျဖြည့်သွင်းနိုင်ပါသည်။

အတည်ပြုအီးမေးလ် ချက်ချင်းလက်ခံရရှိခြင်း

လူကြီးမင်းတောင်းဆိုမှု တင်သွင်းပြီးတာနဲ့တစ်ပြိုင်နက် psclaim2@daiichilife.com.mm မှတဆင့် အတည်ပြုအီးမေးလ်ကို ချက်ချင်းပေးပို့မည်ဖြစ်ပြီး၊ သင့်တောင်းဆိုမှုအတွက် တရားဝင်မှတ်တမ်းတစ်စောင်အဖြစ် ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။

Online Request လုပ်ဆောင်ပုံအဆင့်ဆင့်

  • စာရင်းသွင်းထားသောဖုန်းနံပါတ်ဖြင့် ဝင်ရောက်ပြီး ဖုန်းသို့ပေးပို့သော OTP ကိုဖြည့်သွင်းပါ။

  • တောင်းဆိုလိုတဲ့အမျိုးအစားနှင့် Online Request Form ကိုရွေးပါ။

  • လိုအပ်သော အချက်အလက်များကို ဖြည့်ကာ ဖော်ပြထားသောစာရွက်စာတမ်းများကို တင်ပြီး ဖောင်ကို လျှောက်ပါ။

  • ဖောင်များကို ပြည့်စုံစွာ လျှောက်ထားပြီးလျှင် အတည်ပြု အီးမေးလ် ကို ရရှိပါမည်။

ဝန်ဆောင်မှု အမျိုးအစားများ

လူကြီးမင်းအနေနဲ့အောက်ဖော်ပြပါအချက်အလက်များကို အွန်လိုင်းဝန်ဆောင်မှုပေါ်တယ်မှတစ်ဆင့် ပြောင်းလဲပြင်ဆင်မှုများပြုလုပ်နိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

  • ပေါ်လစီဆိုင်ရာအချက်အလက်များပြောင်းလဲခြင်း

  • ထပ်တိုးအသက်အာမခံအကာအကွယ်

  • ပေါ်လစီချေးငွေနှင့် ပြန်အမ်းငွေတောင်းဆိုခြင်း

  • ပေါ်လစီဆိုင်ရာအကျိုးခံစားခွင့်များ တောင်းဆိုခြင်း

  • ပြည်ပသို့သွားရောက်ခြင်း

ဝန်ဆောင်မှု အမျိုးအစားများ

လူကြီးမင်းအနေနဲ့အောက်ဖော်ပြပါအချက်အလက်များကို အွန်လိုင်းဝန်ဆောင်မှုပေါ်တယ်မှတစ်ဆင့် ပြောင်းလဲပြင်ဆင်မှုများပြုလုပ်နိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

  • ပေါ်လစီဆိုင်ရာအချက်အလက်များပြောင်းလဲခြင်း

  • ထပ်တိုးအသက်အာမခံအကာအကွယ်

  • ပေါ်လစီချေးငွေနှင့် ပြန်အမ်းငွေတောင်းဆိုခြင်း

  • ပေါ်လစီဆိုင်ရာအကျိုးခံစားခွင့်များ တောင်းဆိုခြင်း

  • ပြည်ပသို့သွားရောက်ခြင်း

မေးလေ့မေးထရှိသော မေးခွန်းများ

ဖုန်းနံပါတ်နဲ့ ဝင်လို့မရလျှင် ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ?
အခက်အခဲတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက ဒိုင်အိချိရဲ့ Customer Service Hotline နံပါတ်ဖြစ်သော +၉၅၉ ၈၈၀ ၄၄၃ ၀၀၃ ကို ဆက်သွယ်ပြီး မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။
တင်သွင်းလိုသောဖောင်အမျိုးအစားကို ရှာမတွေ့လျှင် ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ?

အခက်အခဲတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက ဒိုင်အိချိရဲ့ Customer Service Hotline နံပါတ်ဖြစ်သော +၉၅၉ ၈၈၀ ၄၄၃ ၀၀၃ ကို ဆက်သွယ်ပြီး မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။

OTP ကုဒ်ကို မရရှိပါက ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ?

ပထမဦးစွာ သင့်ဖုန်းနံပါတ်ကို မှန်မမှန်ပြန်လည်စစ်ဆေးပါ။ ထို့နောက် မိနစ်အနည်းငယ်အကြာတွင် ပြန်လည်ကြိုးစားပေးပါ သို့မဟုတ် ဒိုင်အိချိရဲ့ Customer Service Hotline နံပါတ်ဖြစ်သော +၉၅၉ ၈၈၀ ၄၄၃ ၀၀၃ ကို ဆက်သွယ်ပြီး မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။

အေးဂျင့်(သို့မဟုတ်)Financial Advisors များမှ Policy Owner များအစား Login ဝင်နိုင်ပါသလား?
ကာစတမ်မာများအတွက်အသုံးပြုသည့် Portal ဖြစ်သည့်အတွက် အချက်အလက်လုံခြုံရေးအရ Policy Owner များသာ ဝင်ရောက်ပြီး တောင်းဆိုမှုများကို ပြုလုပ်နိုင်မှာ ဖြစ်ပါသည်။